5 Haziran 2007 Salı

Kuştepe’ye İSPARK geliyor

İstanbul’un birçok semtinde otopark işleten belediye kuruluşu İSPARK, Kuştepe’de de otopark işletmeye hazırlanıyor. İSPARK İşletmeler Müdürü Asistanı Nedim Özer’in verdiği bilgiye göre, otopark ücreti 4 YTL olacak.


İstanbul 12 milyonu aşkın nüfusuyla dünyanın en büyük metropollerinden birisi. İstanbul’un bu kadar kalabalık olması çeşitli sorunları da beraberinde getiriyor. Bu sorunlardan biri de otopark sorunu. Bu sorunu yaşayan semtlerden biri de Kuştepe. İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin Kuştepe semtinde olması, semte giren çıkan taşıt sayısını artırıyor. Kuştepe semtinin plansız yapılanmış olması, sokakların darlığı da sorunu büyütüyor.
Peki Kuştepe’deki bu sorun nasıl çözülür veya çözülmesi için bir adım atılacak mı? Bu soruyu, İstanbul’un birçok semtinde ucuz ve güvenli otoparklar yapan “İSPARK”’ın İşletmeler Müdürü Asistanı Nedim Özer’e sorduk. Özer, başta Yonca Sokak olmak üzere, Kuştepe’nin birkaç sokağında otopark yapma projelerinin olduğu bilgisini verdi.




Belediye şirketi oldukları için her sokağı diledikleri gibi işletemediklerini belirten Özer, Şişli ve Nişantaşı genelinde toplam 26 otoparklarının bulunduğunu, ulaşım koordinasyon merkezinin alacağı karardan sonra, bu 26 otoparka Kuştepe otoparklarının da ekleneceğini belirtti.
Nedim Özer’in açıklamalarına göre İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin araç sahibi öğrencileri, öğretim görevlileri, çalışanları, 2007-2008 eğitim öğretim yılında araçlarını 4 YTL’ye İSPARK otoparklarına bırakacaklar.
Işıl Açıkkar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet hakkaten bırakabiliyoruz:Pikinci günden arabam çizildi.güvenliksiz yine çingenelere kaldık.